Mitt stackars, stackars knä

Seriöst, det här känns verkligen helt jävla hopplöst! Depression på hög nivå! Mitt knä är verkligen fucked up och det är ju jättemånga som bryr sig. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mamma och pappa, men jag kan inte påstå att jag har fått så mycket respons. Men det spelar inte så stor roll. Det är ju ingen som kan göra något. Det verkar ju inte som det i alla fall. Nej, nu ska jag inte deppa ihop. Imorse när jag var på gymmet var jag stark i alla fall :D Ökade på ganska många maskiner.

Idag satt jag kvar i skolan till HALV SEX! Det är helt sant! Jag slutar ju klockan kvart över två. Eller egentligen kan man säga ett för sista timmen gjorde vi ingenting, eller inte timman innan heller, haha, okej man kan säga att jag inte gjorde någonting mellan 10 och halv 6.

image638

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback