Nationella prov

Jag hade tänkt att ta det lugnt på gymmet imorse, men så blev det inte riktigt. När jag kom dit såg jag att det var spinning idag, så, utan att tänka, ryckte jag åt mig ett spinning kort, och helt plötsligt satt jag på spinningcykeln och trampade. Det var kul i alla fall, även att det kanske inte var det bästa.

Nationella prov i Svenska B idag också. Det gick sådär. Jag valde absolut inte en uppgift som var typisk mig. Jag är jättebra på att skiva argumenterande och debatterande texter, det är min styrka, men av någon anledning valde jag uppgiften att skriva ett brev om vad för böcker jag gillar mest, sanna eller fiktiva. Jag är lika förvånad nu som jag var då, haha, jag vet inte vad som föll i mig. Jag blev klar vid halv tolv ungefär, men var tvungen att sitta kvar i skolan till tre, eftersom tåget går då. Jag tänkte vara effektiv och göra lite religion, men så blev det inte riktigt. På tre och en halv timma skrev jag tre meningar. Övrig tid slösade jag bort genom att prata med Julius och dricka en massa kaffe.

image644

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback