Övning ger färdighet

Jag är helt slut efter alla dagens aktiviteter. På gymmet gick det sådär, knät gjorde jätteont efter jag värmt upp på crosstrainern, men stark var jag i alla fall, alla övningar gick super! När jag gick från gymmet till simhallen blev knät lite bättre som tur var. Det var jättehärligt att simma! Det var ett tag sedan sist, och jag märker att jag verkligen behöver öva på att simma. Min crawl teknink är ju inte den bästa. Mitt problem är egentligen att jag inte får något flyt på andningen, jag har ju bra kondition, så det är ju inte det, utan jag får inte någon bra takt bara. Det blir fel och hackigt och så måste jag bryta och simma bröstsim, men övning ger färdighet.

Efter badet gick jag till sjukhuset och drack lite kaffe i väntan på mamma. Vi åkte ut till Monica och sedan vidare till Sya. Jag red på Unique för första gången på 3-4 månader! Jag skittade bara, men ändå, jättekul! Så nu har jag fått lite mentalträning i läxa. Det kommer bli så bra! När vi skjutsat hem Monica och skulle åka fick vi motorstopp och bilen startade inte. Lite panik, sådär 7 mil hemifrån. Efter nästan en timmas försök gick den igång, då vi boxerade igång den, med Jannes bil. Tur att det gick i alla fall! Nu är det bilverkstaden som gäller!

image643

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken fin bild !


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback