Skara

Nu kommer en liten Skara update. De hittade ingenting. Det känns ju jättekul att ha varit iväg i 13 timmar för det resultatet, haha. Det var en liten förändring på L1 och L2 kotorna, men inget som borde ha någon betydelse. Skönt att veta ändå att allt ser bra ut, men konstigt att hon reaggerar så mycket när det inte är något fel. Nu är hon i alla fall i Sya, och kommer stå där ett tag, Monica kommer få tömköra och sådär, så får vi se hur det går.

Nu måste jag sätta fart och börja rita lite tror jag. Jag är sjukt trött och orkar egentligen inte, men quizen måste vara klart den här veckan och jag har en hel del kvar.

Michigan, är det inte ett winter wonderland?
image612

Kommentarer
Postat av: eric

riktigt fint men nu orkar jag ingen mer snö! och jag kommer skrika på dig om jag ser dig på gymmet imorn bitti ;P

2008-04-01 @ 22:09:36
Postat av: Linnea

Haha, det låter bra. Nu måste jag faktiskt skärpa till mig, så jag kan bli bra någon gång :P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback