Trevlig kväll

Jag pratade ju igår om hur tråkigt jag hade. Jag hade till och med så tråkigt att jag gick in på msn!! Ni som känner mig vet att jag inte brukar vara inne allt för ofta. Innan igår har jag nog inte varit inne på minst 2 månader. Jag snackade lite med Johan och så lite spontand bestämde jag mig för att åka ner till honom. Vi såg på film och sådär, Hostil II och Gladiator. Alltså Hostil är nog den sjukaste, konstigaste film jag har sett på länge. Bussarna slutade gå, och jag orkade inte sova över, eftersom Johan sover typ hur länge som helst och jag vaknar vid 7, haha, anyway, jag gick hem vid fyra tiden, så när jag kom hem omkring fem var jag helt död. Jag fick ju in min promenad i alla fall. Nu är nog sjukgymnasten nöjd.

Idag måste jag verkligen plugga matte, men jag pallar inte.
image632

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback