Tuff ridning, men kul!

Det var så himla kul att rida igår, och jobbigt!! När jag satt upp igår tänkte jag direkt "den här hästen har jag aldrig suttit på förut" Så himla stor skillnad så det går inte att beskriva! Men hon kräver extremt mycket av mig, så det är jag som har en hel del att jobba på, jättessvårt, men jag kommer utvecklas som aldrig förr, det måste jag. Jag kommer få rida två gånger i veckan nu, imorgon också, jag är verkligen stoked!!

Det var så skönt att simma idag, det blev bara en dryg kilometer, men ibland måste man ju ta det lugnt. Min crawlteknik har faktiskt förbättrats sedan sist, jag kanske inte är ett hopplöstfall trots allt.

Har varit ute och plåtat lite ikväll, har inte lagt in något än, men det kommer.

image648

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback