Unique

Det var så himla skönt att cykla igår. Jag hade inte alls ont, visst hade jag käkat voltaren, men ändå. Jag cyklade på lättare växlar också, så det kan ju vara det. Det kändes ju fortfarande, alltså lite obehagligt, men inte ont. Sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra av dagen, så jag övningskörde ut till Erikstad för att hämta lite saker. På kvällen blev det en sväng ut med kameran för att fortsätta fira det fina vädret.

Vädret höll i sig även idag. Jag kan stolt säga att jag stod emot frestelsen att ge mig ut på cykeln. Två dagar i rad är på tok för mycket för mitt knä. För att koppla bort träningstankarna, övningskörde jag ut till Sya, och tog en promenad med Unique. En massa kaffe i solen ute på altanen blev det såklart när jag kom hem. Jag kan bara inte hålla mig inne när vädret är såhär, så jag gick ut och bara strosade, två och en halv timma var jag borta, oj, så tiden försvann.

image641

Kommentarer
Postat av: micke

så fina ni är tillsammans.....

2008-04-20 @ 21:59:49

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback