Vem vill ha någon annans använda smink?

Innan jag åkte till USA, blev ju min plånbok stulen, som ni kanske läst om. Troligtvis hände det i skolan. Nu har det skett ännu en stöld. Idag blev mitt smink + parfym stulet. Jag undrar VARFÖR? Varför vill man ha någons gamla smink som ändå är på sluttampen? Jag förstår bara inte. Det är ju bara fullt av bakterier och kanske ändå inte passar i färgerna. Jag tycker det är så himla omoget. Nu måste alltså jag lägga ut massa pengar, som jag inte har, på smink som någon annan inte kan vara speciellt nöjd med. Om man nu nödvändigtvis ska stjäla smink, varför inte göra det i en affär, där man kan välja vad man vill ha och inte få något som någon annan använt? Snälla berätta varför? Jag vill verkligen veta.


Kommentarer
Postat av: eric

fråga elis, föräldra penningen kanske inte räcker till. nä nu var jag dum.. men du ser väl om det finns någon pundare med smink som ser lite fucked up ut :)

2008-04-09 @ 21:36:43

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback