Täning och OC

Var på gymmet idag. Det gick braaaa! Jag hade inte alls ont i knät, men det är väl för att jag har vilat så länge. Det kommer ju säkert tillbka direkt om jag börjar träna som vanligt. Men jag får väl ta det lite försiktigt. Skönt att vara på väg lite lite tillbaka i alla fall, trots att det är en lång väg kvar. Det gick jättebra att rida idag också, som det brukar göra nu för tiden. Jag får världens glädjerus på slutet av passen, för att allt går så perfekt, så jag bara vill omfamna min underbara häst och säga att hon är bäst i världen. För det är hon.

Det fick bli ett kort inlägg. Jag måste skynda mig till bussen nu. Ska till Johan och fortsätta vårat O.C-marathon :D NIIIIICE

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback