Dator

Tänkte försöka mig på en snabb update innan jag ska iväg till farbror + familj.

Gårdagen var minst sagt speciell. Släkten kom vid halv två tiden, då var det dags för glögg. Jag stod upp eftersom det gör så ont i knät att sitta ner. Sedan var det mat och då var jag så illa tvungen att slå mig ner vid bordet. Smärtan blev värre och värre. När jag ätit klart ställde jag mig upp. Sedan kom känslorna av ångest och sorg över att jag inte ens kan sitta ner med släkten på julafton, utan måste stå som en outsider och titta på medan smärtan gnager. Då blev jag jätteledsen och började gråta. Stängde in mig på rummet och kröp ner under täcket. Sedan tog jag några smärtlindrande tabletter, vet inte vad det var, men efter det kommer jag inte ihåg mycket. Det hände nog en del skumma saker.

Imorse vaknade jag och ser till min stora förvåning en hög av nya saker som ligger på golvet. Det tog några minuter innan det slog mig att det måste vara mina julklappar! Minns inte när jag öppnade dem, men där bland franns i alla fall en ny laptop, datorrengöring, laptopöverdrag, en mobil, en PHP bok och lite småsaker.

Ja, en speciell julafton var det. Inga sådana tabletter idag inte. Jag fåt knarka panodil och hoppas att det tar bort den alldra värsta smärtan.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback