Jul

Lite dåligt med uppdatering. Kankse är det julhysterin som spökar. Julstress är det i alla fall. Inte för mig dock, men för alla andra. Alla springer omkring som yra höns, städar och donar, köper julklappar, lagar mat, jäktar. Orkar inte med det, så jag tar det lugnt istället. Var nere på stan igår och köpte lite julklappar. Måste ner en sväng idag med. Det känns inte så lockande. Jag tycker inte om att gå på stan, fullt av folk, trängsel, personer jag inte vill träffa. Antar att det bara är att bita ihop.

Känns konstigt att det är julafton imorgon. När man var liten så gick ju tiden så extremt långsamt, att räkna från 1a december till 24e var en evighet! Nu rusar tiden förbi och jag kommer vara tillbaka i skolan innan jag hinner blinka. Därför ska man ta vara på tiden, göra trevliga saker hela tiden, vara lite för sig själv.

Idag är det underbart väder och jag ska gå ut i tinneröskogen senare. Det är nice.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback