Julafton

När jag tittar ut kan jag knappt tro att det är sant. Vad är det som faller från himlen? Vad är det som lägger sig som ett täcke över marken? Kan det vara så att allas högsta önskan har slagit in? Har vi verkligen snö på julafton?! Otroligt, det var nog inte många som tippade på. Det var sjukt mysigt att vara ute i stallet idag. Jag kunde verkligen ha bvarit där hur länge som helst, bara pratat med lilla Unique. Hon vet nog att det är jul, för hon var så himla glad och dampig idag. Hon ville bara springa och busa. Så himla söt! Det gick jättebra att rida, förutom att jag har börjat få ont i knät även då :( Stort minus och mycket deprimerande.

Igår var jag och Erik i Tinnerö, vid Rosenkällasjön. Jättefint och hederligt var det. Stjärnklart och vackert, såg flera stjärnfall, och det är klart jag önskade mig något!

Om 40 minuter kommer släkten, här sitter jag och gör inget vettigt. Eller jo, dricker kaffe om det räknas. Borde kanske hoppa in i duchen. Slå in paket. Jag är lite sen i tidsplaneringen. Lugn bara lugn, jag fixar det här.

God Jul!



Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback