Måndag

I lördags var jag med Ebba, vi chillade här större delen av kvällen och gick senare ut på en liten vandring. Det var rätt flummigt.

Igår red jag till musik igen, dock till min egenbrända skiva denna gång. Unique var peppad och glad när hon studsade omkring till Nationalteatern, Kultiration, Looptroop, Organism 12 mf. Det var sjukt fint väder också och jag blev så glad och ville vara i stallet länge. När jag kom hem åkte jag på en liten utflykt med Ebba för att styra upp lite saker. Sedan drog jag hem till Erik och spelade tvspel, men vi var inte bra. Vi fattade aldrig riktigt vart vi skulle, eller vad vi skulle göra. Jag gav det i alla fall ett gott försök, flummigt var det i alla fall. När vi gett upp tvspelet bestämde vi oss för att gå ut i kylan, 10 minus var det ju. Vi åkte till Rosenkällasjön och tittade på stjärnorna. Jättefint var det!

Idag sov jag enda till 10.50! Ångest "/ Sedam dess har jag inte gjort mycket nytta, käkat frukost, spelat spel, gjort lite webdesign. Antar att jag snart ska bege mig till stallet. Ikväll ska jag till Emil, det var länge sedan sist!


det här var ett tag sedan. men jag blir lite fotosugen när jag ser eastside-westside bilderna

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback