Serien

Fick ju så mycket ångest för att jag vaknade sent igår, så jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt. Jag var väldigt trött också, så det passade bra. Sedan blev det ju inte riktigt så. Jag blev övertalad att hänga med Isse och Nicke till Braskensbro. Det var ändå värt det, det var kul :)

Idag vaknade jag 10.08 trots att jag satte väckarklockan på 8.50. Trots att jag gick upp sent har jag fått endel gjort faktiskt. Satte mig vid datorn vid elva och har suttit här sedan dess och nästan enbart ritat. Känner mig ganska duktigt om jag ska vara ärlig. Strax ska jag bege mig ut till stallet och skritta lite. Sedan är det matte som väntar. Det ska bli av. Jag lovar.

Tillbaks till Illustrator nu då.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback