Snöööööööö

Som vanligt blev kvällen inte alls som planerad, men ändå rätt schysst. Från början skulle vi förfesta hos Ebba, så jag och Erik tänkte gå dit. Sedan ringde Albin och sa att vi skulle till Danne istället, så efter att vi flummat omkring ett tag tog vi bussen ner till stan. När vi var utanför Danne så visade det sig att vi inte alls skulle dit. Då hade vi ju inte direkt några back-up ställen att vara på och det var svinkallt. Så vi satte oss på 17 bussen, bara för att jag älskar att åka buss :) Vi bestämde oss tillslut för att dra på en fest vid Garnisonen, så vi gick av på lutstationen och åkte hela vägen tillbaka igen. Dock var det inte alls kul på festen, kortleken hade varit framme sedan länge.. Till slut bestämde vi oss för att ge upp jakten på en festkväll och drog hem till Vidingsjö istället. Drog hem till Erik och tittade på Ultimate Fighter och lyssnade på musik.

Det är så otroligt fint väder idag! En jäkla massa snö, vilket jag älskar! LIte ledsen blir jag ju samtidigt, för jag hade ju mer än någonting annat velat ge mig ut på längdskidorna, men det går ju inte :( Nej, inte negativia tankar nu. Positivit, glada tankar. Jag ska ge mig ut i Tinneröskogen. Det ni! :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback