Tråkigt

Rastlös. Jag har inget att göra. Hade tänkt att åka till stallet, men mamma skulle till Ikano med bilen. Har läst lite i en bok, den är bra, men jag orkar inte läsa mer, jag vill göra något. Internet är tråkigt, tv är tråkigt. Kanske ska gå ut en sväng. Någonting måste jag göra, annars får jag panik.

Igår åkte Erik och jag ut och hälsade på Unique och de andra hästarna i stallet. Sedan åkte vi ut till Västerby och satte oss utanför kyrkan och drack kaffe. Hederligt var det! Sedan åkte vi till Stavsäter, gick genom kohagen och gick ut på bryggan. Det var nice.

Nej, nu måste jag göra något.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Erik är kass på att brygga kaffe...

2008-12-28 @ 19:52:19
Postat av: Anonym

Nae, det håller jag inte med om. Gott var det :)

2008-12-29 @ 13:52:29

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback