Tråkigt

Den här dagen har ju inte direkt utnyttjats till sitt fullaste. Vaknade kvart i tio eftersom jag kom hem rätt sent igår. Fick redan då ångest för att det kändes som att jag hade missat hela dagen. Jag gjorde ju ingenting för att förbättra det och göra någon nytta utan satte mig istället vid datorn till typ kvart i ett då jag gick till Lise för att jobba med serien. Det blev inte allt för mycket gjort tyvärr. Ännu en platta ångest eftersom det är deadline på tisdag. Så ringde mamma och började tjattra och masas saker, vilket slutade med att jag var tvungen att åka till stallet. Efter jag kom hem från stallet satte jag mig vid datorn igen. Nu ligger jag i sängen och vet inte vad jag gör. Ligger och lyssnar på musik som jag lyssnade mycket på i våras/vintras när jag tränade som mest. Ingen bra idé, det är rätt deprimerande faktiskt. Kan inte riktigt lyssna på den musiken längre. Det hör ju till träningen. Okej, det blir lite Immortal Technique istället. 

Imorgon måste jag verkligen rita, mycket. Matten borde också vara en prioritet.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback