Inget skulle bli som förr

Då är det över. Tänk att ett enda besök hos läkaren kunde förstöra mig såhär. Mina drömmer, passioner och livsmål har blivit till onåbara illutioner, fantasier och drömmar. Mitt liv som det en gång var är förbi. Med gråten i halsen går jag som ett tomt skal ut ur läkarmottagningen. Jag är helt tömd, det jag levt för finns inte längre. Det bästa jag vet är för någon annan, inte för mig. Jag vet inte hur jag ska hantera det här. Vad ska jag göra när mitt liv helt plötsligt saknar hopp. När allt är slut.

Nu är det över.

Inget skulle bli som förr.

Kommentarer
Postat av: Figge

Hur är det gumman ? Vad sa han om knäna ?

Här är det segt. Ska upp till fjällen efter jul. Ont i knät. Blir kanske varken utförsåkning eller längd. Får bli baren o bubbelpolen i stället. ;-)

Kämpa på !

2008-12-20 @ 23:23:45
Postat av: Linnea

Det är ju inte toppen precis. Läkaren sa att det förmodligen är så att jag har tränat för mycket och för hårt när jag vaarit så pass ung att senan i knät inte hunnit växa tillräckligt, vilket för att knäskålen trycks in varje gång jag böjer benet. Ska på röntgen snart för säkerhets skull, ifall det skulle vara något annat. Annars är det sjukgymnastik som står på schemat. Det kommer nog åtminstonde ta 2-3 år tills knät blir något sånär bra. Sedan är det mycket osäkert om jag någonsin kommer kunna träna som jag en gång gjorde. Antar att det kunde varit värre. Men det är svårt att se ljuset i detta mörker.. "/



Fy va tråkigt, och det som är så kul i fjällen. Måste vara riktigt segt när alla andra får åka och ha kul. Är i lite av samma situation faktiskt. Ska förmodligen också upp till fjällen. Dock tror jag kanske snowboarden är min räddning ur träningsdvalan. Jag känner på mig att det kan funka. Dock inte längdskidor tyvärr :( Hoppas ditt knä blir bättre snart! Lider med dig!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback