Värd kväll

Kvällen igår blev verkligen inte som förväntat, men ändå sjukt värd! Jag kom till Ebba runt halv fem tiden och fixade med diverse saker. Sedan kom Albin, Li och Elita så förfestade vi lite innan vi drog till Skylten för att se Root People. Skylten var roligt, mycket roligt folk och bra stämning. Runt tio gick jag, Ebba, Albin, Li, Elita och Freddy mot Lorient där vi träffade Martin, Adam, Max, Anton mf. Chillade, tog någon bärs och var på allmänt pepp humör. Det var dock inte så mycket folk där och sedan blev det lite knas, så jag, Ebba och Martin bestämde oss för att lämna Lorient och dra hem till Martin istället. Så kom Freddy också och hänkade, det gick faktiskt väldigt snabbt att gå från stan. Sedan chillade vi, lyssnade på Bob Marley, Kultiration osv och slaggade sedan där.

Kändes sådär lagom kul när man vaknade imorse att veta att jag ver tvungen att släpa mig till skolan för att skriva prov som jag såklart inte hade pluggat till överhuvud taget och var mer än säker på att jag inte skulle klara. Förvånandsvärt nog så gick det faktiskt rätt bra, men sen så stod ju i princip alla svar i formelsamligen, så jag skrev bara av därifrån..

Kommentarer
Postat av: paaalbin

det var sjukt värt!

synd bara att ni drog :(

2008-12-08 @ 14:56:45

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback