Spännande saker

Nu sitter jag och spelar mycket beroendeframkallande spel på datorn, tittar på ugly betty, lyssnar på musik och softar. Skönt är det. Raka motsatsen från hur dagen var tidigare. Det började dock bra, gymmet på morgonen där en konstig sak hände. Efter jag har tränat brukar jag alltid sätta mig ned och meditera en stund. Det är så skönt att koppla av, känna att även om jag är omsvärmad av ljud och människor kan jag bara stänga av och vara för mig själv. Okej, till det konstiga nu då. Jag tror att jag somnade. Jag är inte säker, men jag borde verkligen ha gjort det. Jag märkte aldrig att jag somnade, men helt plötsligt när jag öppnade ögonen hade det gått 30 minuter! Jag brukar bara sitta 5 minuter eller så för att jag får så ont i knät. Jag borde ju ha somnat, något skummt var det i alla fall.

Efter gymmet blev det att fylla på med lite näring från BQ och ladda upp för matten. Efter matten blev jag bara mer och mer irriterad. Frustration, ilska, känslorna vällde över mig. Efter jag hade slutat satte jag mig med Ebba och Sarah och drack kaffe. Då fick jag verkligen damp på riktigt! Det var som att något gick lös i huvudet på mig. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag ville bara ställa upp alla koppar och glas på ett bord och riva ner allt med ett enda svep, sedan hoppa på det, kasta massa saker, slå näven genom en ruta. Allvarligt, jag fick verkligen CP av högsta grad. Något måste ju vara fel, eller får man sådant utan anledning?

Började trava idag med. Roligt var det och bra gick det.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback