Ris och rusk

Verkligen grå och trist dag idag, vädermässigt i alla fall. RIktigt ruskväder. Började dagen på gymmet och lyfte lite skrot. Så blev det lunch på bq och därefter begav jag mig till skolan. Först var jag duktigt och pluggade lite spanska och sedan hade jag matte, vilket följdes av medieproduktion där vi inte gjorde någonting eftersom Adobe Premiere inte fanns på den datorn. Så var det dags för Webbtidningen, diskutioner och funderingar på sidans utveckling och sådär. Snart ska forumet börja ritas :)

Unique var frisk idag! Äntligen! Så då får jag börja skritta igen då. Härligt.

Annars har jag ju torsdag att se fram emot, Governor Andy! Det var ju sjukt kul sist, så det kommer det nog bli den här gången med.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback