Voltaren

"Voltaren ökar risken för förtida död och infarkt" skriver bland annat Expressen. Det är en dansk studie där försökspersonerna var friska och ingen av dem hade se senaste fem åren legat på sjukhus. Efter endast två-tre veckors bruk av Voltaren sågs en ökad risk för allvarliga biverkningar.

Min mamma tycker att jag ska lägga av med Voltaren. Förstår henne ju lite, en tidig död för några milimetersstora piller. För mig känns det ändå som att ett kort liv med uthärdlig smärta är bättre än ett långt liv med outhärdlig smärta. Så nu sitter jag här och tittar på min halvtomma karta Voltaren, smärtlindring, hjärtfel. Hur många kartor jag käkat tidigare har jag ingen koll på, men det kan nog vara en del. Så hur står jag ut med otrolig smärta som gör att jag inte kan sitta stilla, men inte heller röra på med. Voltaren eller inte?

Kommentarer
Postat av: Figge

Testa Relifex i stället för Voltaren. Inte lika vasst för mig i varje fall. Min mage pajade av Voltaren. Krya på dig. Kram Figge.

2008-12-13 @ 13:51:10

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback