Vad ska jag göra?

Idag var jag uppe lite tidigare, halv nio redan. Känns skönt att inte sova bort hela dagen. Det är sådär halvtråkigt väder ute. Frosten ligger jättefin över träd och gräs, men himlen är lite väl grå tycker jag. Frågan är vad jag ska hitta på idag då. Första gången på lovet jag inte har några som helst planer! Får nästan lite panik nu när jag inser det. Jag kan ju inte sitta inne och sörpla kaffe hela dagen. Eller kan jag? Jag kanske ska ge mig ner till stan och lyfta lite skrot. Jag vet ju att jag kommer bli så spring sugen då, så det kanske är bästa att låta bli. Promenad i Tinnerö kanske. Det är ju aldrig fel. Nej, jag vet inte. Beslutsångest har jag. Borde ju plugga matte egentligen, men det får vänta. Är verkligen inte på humör för det.

Igårkväll åkte jag till Emil och var med honom och Johan. Det var roligt, svinlänge sedan sist! Tittade på Mr. Bean, hahaha, flummigt var det.

Nej, nu ska jag göra något. Vad?

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback