Vimmerby the most human town in the world

Ruskigt trött är jag. De senaste dagarna verkar ha tagit endel på mig. Har ju inte hunnit med mycket till uppdatering här, men det blir bättre. Onsdagskvällen spenderade jag med Ebba, Freddy, Albin och Linus. Åkte omkring i Albins bil och hade kul. I torsdags hände en sjukt skum sak som jag inte tänker berätta mer om, men det var verkligen läskligt, eller spännande, vad vet jag. På kvällen var jag i jakobsdal med Ebba, Freddy och Erik. Gick dock hem rätt skapligt, vilket behövdes. Igår var jag, Ebba och Erik vid Hjuksbrobadet och eldade. Perfekt kväll att göra det, sjärnklart och fint. Det tog dock sjukt lång tid för oss att få igång elden. Det var visst inte så lätt som vi trodde.

Upp tidigt idag för att åka till Vimmerby. Julmarknad med mormor och Snälen. Kallt var det, men trevligt.

Nu ska jag se X-man 2 för typ 54394e gången. Jag är ju rätt torsk på sånna filmer. Nördigt, jag vet.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback