Ännu en kaffeöverdos

Jag var på gymmet idag, för första gången på länge eftersom jag har varit sjuk. Det gick jättebra! Crosstrainern gick jättelätt och jag fick upp en hög och bra puls som jag lyckades hålla i drygt en timma. Efter konditonen kände jag mig yr och insåg att det kanske under dagen blivit för mycket kaffe och för lite vatten. Styrkan gick också helt okej, typ som vanligt, men jag kände mig mer och mer yr. När jag tillslut hade tagit mig in i omklädningsrummet kunde jag inte göra annat än att bara sitta och skaka och försöka få ner pulsen lite. Det blev en lång stund i bastun i ett försök att återhämta mig. Bortsett från min yrsel så var allt på topp idag!

128810-569

Kommentarer
Postat av: maria

Usch, lät inte alls kul med yrsel.. Hoppas det blev bättre efter bastun :)
Ha en bra kväll !

Postat av: Micke

Bastu var väl inte det bästa om du hade vätskebrist,hörru........

2008-02-29 @ 19:53:05
Postat av: Linnea

Micke: Hehe, nej, det är sant. Men jag hällde i mig över 1 liter vatten precis innan så.. :P

2008-02-29 @ 22:11:30
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback