Bokrean

Två böcker slutade nattens shoping tur med, och en summa på 428 kronor försvann ifrån kontot.

Vego paradiso - en vegans kokbok. Tänkte att det kunde vara bra att ha och den såg så lockande ut.
Adobe Dreamweaver CS3 - Dyr, men välbehövd. Det finns ju en mängd information på internet, men jag kände att jag ville ha något lite mer strukkturerat. Photoshop, Illustrator, InDesign och liknande har jag ju klurat ut själv, med det är lite för svårt program för att man ska kunna klura ut allting själv.

Jag är i alla fall nöjd med mina inköp.
128810-563
128810-564

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Nu har jag en tävling på min blogg iaf, där man kan vinna en goodiebag med lite smycken...
Kika in vettja!
http://www.designadinblogg.se/1203982897_tvla_och_vinn_en_good.html

Postat av: Lise

Den boken har jag med :)

2008-02-29 @ 08:15:53
Postat av: Tobias

Dreamweaver är ju typ lika lätt att klura ut själv som
alla de andra adobe-programmen juh :P hehe, fast de e klart man kan kanske lära sig sakerna ännu fortare om man har någon "guide" att följa.

2008-04-25 @ 13:45:28
Hemsida: http://swe.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback