Det får bli fult

Nu är jag verkligen så trött på det här. Jag har suttit i två och en halv timma och försökt rädda mig framsida, men utan framgång. Det blir bara pixligt och dålig kvalitet :´( Så som det ser ut nu har jag två allternativ:

  • Jag har kvar den som den är nu, ful och förjävlig och hoppas på att ingen ser den.
  • Spenderar ännu fler åtaliga timmar i Photoshop, Illustrator och InDesign och gör först om illustrationen till vekor och sedan klonar in bilden och lägger till text i InDesign, det är ändå inte säkert att det lyckas eftersom illustrationen är det svåraste. Den är ju så detaljerad så den fungerar inte alls bra konverterad.

Jag tror jag tar alternativ ett. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag spyr snart på både Photoshop och Illustrator. Eller nej, det kanske inte var helt sant, men jag spyr på projektarbetet!!!! Nu skulle det var skönt att lägga sig i ett bad, med lite lyx från Lush, men jag har nog en hel till kvar att spendera i Adobemappen.

128810-521

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback