Det kommer ljusare tider

Nu är jag helt och totalt förbjuden att åka :( Jag börjar inse det själv också, för det blir inte bättre, snarare sämre. Det känns så himla tråkigt, som jag har sagt typ en miljon gånger nu, men jag vill ju verkligen. Det kommer kännas jobbigt nu i morgon och på söndag när jag vet att alla andra åker upp, förväntansfulla och ivriga, och sedan ger sig iväg för att prestera sitt bästa. Men det kommer ju fler år. Om typ 10 år så kommr jag tycka det här är världens skitsak, att jag bryr mig så mycket om en tävling som går nästa år också. Jag får väl helt enkelt tänka 10 år framåt då.

Jag har ju i alla fall tid att läsa lite..
image548

Kommentarer
Postat av: K Lanleader

Du är stark, Linne! Finns ingen som fixar motgångar som du. Klart klanledarämne!
/M

Postat av: Susanne

En dag när jag blir stooor ska jag oxå lära mig photoshop... :) Har i alla fall fixat ny dator nu så jag slipper att allt hänger sig... :P

2008-02-24 @ 15:02:26
Hemsida: http://zuzibuz.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback