En trevlig överraskning

Jag överraskade mig själv med att, istället för att dra på mig pyjamasen, istället klämma in benen i träningstajtsen och ge mig ut på rullskidorna. Det var faktiskt riktigt trevligt, men  det var farligt halt! Sådär precis vid nollan, ett tunnt lager av något mitt emellan is och vatten. Jag lyckades, på något mirakalöst sätt, klara mig ifrån att trilla, det ni! Det trodde ni säkert inte, med tanke på hur det brukar gå för mig. Det blev ingen jättelång runda, 60 minuter sådär, men tillräckligt för att koppla bort allt jobbigt, och låta tankarna flyta fritt kring roliga saker, saker man så gärna skulle göra om man nu hade all tid i världen. Tänk att skriva ned en lista på allting du sagt att du skulle vilja göra, om du bara hade tid. Den listan skulle nog bli lång. Det skulle min i alla fall, med säkerhet!

Kommentarer
Postat av: Figge

Starkt att köra rullskidor, måste prova någon gång. Du gör ju skäl för uttrycket att supa så ögonen blöder ;). Mycket nyttigare att träna. Var rädd om dig.

2008-02-06 @ 11:45:39

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback