Framsidan är på gång

Nu har jag gjort klart en liten, men stor, del av framsidan till projektarbetet! Den har tagit ett bra tag, då jag fick backa tillbaka ett par gånger av olika anledningar. Så nu är det bara att montera ihop med en annan bild, lägga till lite text och lägga på några snygga inställningar och blandningar. Den här ska bara ta upp en liten liten plats i vänsta nedre hörnet, och inte alls vara i fokusområdet, så det kan ju tyckas lite onödigt att lägga så pass mycket tid på, men jag är glas att jag tog mig tiden, för då blir det som jag tänkt mig. Bakgrunden är dock bara tillfällig, jag har inte bestämt den ännu, får se hur det blir när den monteras ihop med det andra.

Det är förresten jag om ni inte skulle se det ;)
image508

Kommentarer
Postat av: sanna

Nice

Postat av: Lina

Hej! Ja det är mysigt med snö. Läste på din blogg att du gillar hästar. Har haft en whelshponny som hette Hetty. Hon blev 27 år. Saknar henne jättemycket.
Ha det bra / Lina

2008-02-06 @ 15:33:52
Hemsida: http://welcometome.blogg.se
Postat av: Isabelle

SNYGGT! :D och sjukt likt! vad duktig du är alltså :)

2008-02-06 @ 17:36:34
Postat av: Desirée

Fin bild!

2008-02-06 @ 18:12:43
Hemsida: http://desires.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback