Ibland skulle jag vilja ha lite mer tid..

Blodet pumpade ut i kroppen, snabbare än vanligt, och hjärtat slog hårt. Det var härligt att träna idag. Även att jag tog i mer än vanligt kändes det bara kul och  energin flödade i mig. Ibland är det extra kul att träna! Det blev en dryg timma på crosstrainern + styrka, och ja, även denna gång var jag seriös!

Tidsoptimist som jag är, hade jag överskattat hur mycket tid som egentligen rymms under en dag. Efter gymmet blev det en springrunda på stan för att inhandla allt som stod på min långa inköpslista. Listan över vad jag sedan kom ihåg att köpa är betydligt kortare! Tömkörning han jag inte med idag, det får bli imorgon istället. Jag vet inte varför jag sitter här egentligen, genomsur efter ett bad, osminkad och oklädd, hungrig!! jag har inte ätit något sedan klockan 7 imorse och har tränat så hårt, det är inte bra. Julle och Vinne kommer hit om mindre än en fem minuter, så det är bäst att rappa på! Sen drar vi vidare, fest.

Haha, vilken bild det fick bli. Tog den första som dök upp i arkivet, mycket passande.

image499

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina kort du har tagit...önskar jag kunde vara så vass med kameran..men har för dåligt tålamod för att lära mig!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback