Jag är så galen

Idag ska jag göra något galet. Jag ska nämligen åka ner på bokrean vid midnatt. Jag vet egentligen inte riktigt varför, jag bara har ett extremt sug efter det! Vet inte vad jag vill ha för något, men något hittar jag nog. Nu sitter jag här och sörplar kaffe, eftersom jag redan för några timmar sedan började känna att ögonlocken blev tyngre. Kaffe är ju gott, så det är tur att man ibland har anledning att dricka det på kvällen också.

En annan trevlig sak jag har att berätta är att jag har fått mitt första uppdrag som Signerat Ung's Illustratör! Det är 4 olika "personligheter" jag ska rita. Jag har spånat lite och fått några halvbra idéer sådär, som kanske skulle fungera. Har börjat klottra lite i Illustrator, men det vill inte riktigt bli som jag vill idag. Det är ju alltid svårare när någon säger vad man ska rita. Det tycker jag i alla fall. Det blir ju bättre när jag får inspirationen själv, så jag kan låta fantasin flöda. Men det ska nog bli bra. Jag har några veckor på mig. Det ska bli kul!

Nu ska jag väl snart dra mig ut på mina vilda äventyr, och trängas med en massa medelålders kvinnor i bokaffärerna.

Btw, det här har ingenting att göra med mitt uppdrag, utan är bara lite gammalt klotter ;)
image562

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback