Jag får inte bli sjuk!

Jag försökte posta ett inlägg igårkväll, men det funkade inte, så det kommer nu istället. Det har nämligen hänt något mycket tråkigt. Jag har blivit tjock i halsen! Det började igår, jag trodde det skulle gå över, men det gjorde det inte. Jag blir verkligen aldrig sjuk. Okej, jag fick någonslags 24 timmars sjuka innan jul, men innan dess har jag inte varit sjuk sedan i början av 7an, alltså 4 år sedan. Jag får bara inte bli sjuk nu! Jag har ju några dagar på mig att bli frisk, så det kanske löser sig. Jag ska åka Vasaloppet! Jag SKA! Jag vet att jag är envis och dumdristig, men det ligger liksom inte i min personlighet att ge upp. Jag gör bara inte det. När jag väl har bestämt mig för något så blir det så.

På söndag ska jag åka Vasaloppet!
image541

Kommentarer
Postat av: Figge

Vill inte vara en tråkig tjatig gammal gubbe. Men jag tror du ska lyssna på kroppens signaler. Man har mycket att lära av att lyssna på kroppen. Jag har fått lära mig det dyrköpt. Har oxå järnvilja. Var snäll mot dig själv. Det går fler tåg. Då kan du vara bättre förberedd. Förlåt min trista åsikt.
Krya på dig. Figge.

2008-02-19 @ 11:22:55

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback