Kanske kaffe kan få mig på bättre humör

Jag är verkligen på depphumör idag. Det är underbart väder, för en gångs skull, och jag ser ändå bara grått. Det är så det känns i alla fall. Nu ska jag inte klaga här, för jag vet hur tråkigt det är att läsa om när andra mår dåligt. Jag vill nog itne ens tänka på hur jag mår inners inne. Jag vägrar att lägga mig ner. Även att det är jobbigt, så vägrar jag att göra det, för jag vet hur jobbigt det är att ta sig upp igen då. Som jag tidigare sagt, jag tar en dag i taget. Det är det enda jag kan göra. Jag vet vad jag ska göra nu och det är det jag får tänka på, inte vad som kanske händer imorgon, eller om en vecka. Nu ska jag gå och pigga upp mig med lite kaffe, och spåna på lite illustrationsidéer.

image497

Kommentarer
Postat av: Ellii

Du är så stark Linnea.

2008-02-13 @ 10:26:30
Postat av: Isabelle

Det är bra Linnea! Man ska aldrig ge upp, hur gärna man än känner för det.

Postat av: laijna

hoppas det blir bättre :D

2008-02-13 @ 20:22:58
Hemsida: http://laijnloo.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback