Lite tropisk nostalgi

Nya skidor ska inlandlas idag. Så snart bär det av ut till Tornby. Ska övningsköra också tror jag. Det behövs verkligen. Jag övningskör aldrig, eftersom pappa aldrig är hemma, och när han väl är det har vi inte tid på samma tider, och mamma vågar inte köra med mig. Seriöst, hon måste vara den fegaste som finns! Hon har kört en gång med mig, när jag inte hade kört så mycket, men jag var ju ändå inte jättedålig. Vi har på övningskörningsbanan (eftersom hon inte vågade vara någon annan stans), det var ingen annan där. Hon skrek åt mig om jag gick över 20-25 km/h! När jag sedan skulle svänga och sätta på blinkersen, råkade jag komma emot vinsrutetorkaren så att den gick igång, mamma fick panik, skrek och drog i handbromsen så att vi tvärnitade! Sedan dess har hon inte vågat köra med mig. Jag skulle vija säga att det snarare är jag som inte borde våga åka med henne!

En trevlig exotisk morgon.

image534

Kommentarer
Postat av: Johanna

snygg blogg :)

Postat av: zalina

ååå va sugen jag vart på kiwi! :)

2008-02-17 @ 11:27:47
Hemsida: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Caroline

fina bilder :)

2008-02-23 @ 21:42:06
Hemsida: http://bzzbzzflugan.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback