Nytt ramminne

Äntligen ska jag köpa nytt ramminne. Så himla skönt! Det kommer ju bli tusen gånger lättare att jobba med datorn då. Så slipper jag allt lagg, så fort Creative Suite programmen kommer fram. Jag skulle inte tacka nej till en helt ny dator, men det kanske är lite för mycket att hoppas på. Nästa dator jag köper, ska vara riktigt jäkla bra. Alltså, den jag har nu är ju också bra, men inte till det jag har den för. Den är ju inte riktigt tänkt att använda för design och liknande. Det är ett senare projekt, de datorer jag har i tanke kostar ju en del också.. En sak i taget.

image531

Kommentarer
Postat av: stina

tack så mycket du:) ha en bra dag.

Postat av: Emilie

Oj, det visste jag inte. Så det blir mest "fylletatueringar" där då?

2008-02-16 @ 10:31:24
Hemsida: http://emiliees.blogg.se
Postat av: anna

skulle egentligen också behöva en ny dator..en dator som jag bara kör adobeprogrammen i och har som jobbdator och en till som jag spelar på, har musik o sånt på.

kram!

2008-02-16 @ 11:23:03
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback