Önska mig lycka till

Idag bär det alltså av till veterinären. Jag försöker dock att inte tänka på det, för menatal och fysisk stress är inte bra för min förkylning, eller vad det nu är som är på gång. Jag jobbar för fullt på att bli frisk. Gick och la mig vid åtta igår, jag låg och tittade på tv, så jg somnade klockan nio, men det blev ändå många timmars sömn. Mycket kläder sov jag i också, strumpor till och med. Ätit en massa Alvedon och halstabletter om vartannat. Hällt i mig kaffe (jag är väl medveten om att det är te man ska dricka, men kaffe är ju så mycket godare) Jag kan inte påstå att mina åtgärder har hjälpt ännu, jag är så tjock i halsen. Helt pigg och glad för övrigt, men jättetjock i halsen. Jag vill bara att det ska bryta ut i förkylning så jag slipper det här.

Jag måste ner till tryckeriet idag igen. Jag var visst inte helt klar igår, fick jag reda på när jag kom ner. Jag hade ju inte lagt till någon bleed kant, typiskt. Jag brukar ju inte direkt göra böcker och liknande, så jag har väl inte den vanan liksom.

Önska mig lycka till idag, jag kan behöva lite tur för en gångs skull.
Det är väl dags att ta fram superkrafterna
image525

Kommentarer
Postat av: Ebba

LYCKA TILL! Hoppas allt gått bra idag, och att du snart är frisk! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback