Pixel till vektor

Jag får seriöst damp! Jag trodde projektarbetet nästan var klart nu, men upptäckte till min stora besvikelse att jag, dum i huvudet som jag är, glömt att jag gjort framsidan i Photoshop, vilket gör det pixelbaserat. Eftersom det är flera lager var det inte heller lätt att konvertera till vektorbaserat i Illustrator, utan nu tror jag att jag måste plocka isär det hela och konvertera var del för sig. Så himla jobbigt! Jag hade trott att jag skulle bli klar nu på morgonen, men nej då, självklart inte. Hade tänkt att åka till skolan 7.48, så jag skulle göra klart lite andra saker, men nu har klockan hunnit bli 8.18 och jag har inte kommit iväg. Jag får nog fixa det här när jag kommer hem ikväll, jag orkar inte nu!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback