Saker jag vill göra innan jag dör

Det blev inga skidor den här kvällen. Jag har jätteont i huvudet, var länge sedan sist. Förrut hade jag ont i huvudet nästan varje dag, trodde jag hade hjärntumör, men det tror jag fortfarande. Istället har jag tittat omkring på lite olika bloggar, och insett att det är förvånansvärt många som har en så klar vy inför framtiden! Det fick mig att börja tänka lite. Det är ju snart dags för mig att ge mig ut i stora, vida världen. Efter en stunds funderade och resonerande kom jag i alla fall fram till en liten lista över saker jag vill göra innan jag dör:

Jobbrelaterat

  • Läsa Grafisk design och kommunikation eller Webbdesign på Universitetet
  • Göra lite jobb som frilansfotograf
  • Starta ett eget företag inom något av ovastående
  • Starta en tidning/allternativt vara krönikör på en tidning
  • Jobba med hästar, helst i Tyskland eller Portugal

Fritid/Hobby

  • Ha flera hästar
  • Åtminstånde starta Svår dressyr
  • Tävla IronMan Hawaii
  • Springa så många Marathon som möjligt runt om i världen
  • Skriva en bok

Familj/Livssituation

  • Bo i USA, helst, Miami, Colorado eller Tennessee
  • Ha en gård
  • Familj osv, vill jag inte ens tänka på, det kommer väl när det är rätt antar jag

Övrigt

  • Pröva alla produkter på Lush
  • Åka in i ett svart hål
  • Hitta något medal som gör att det skulle gå att dricka mycker mer kaffe utan att må dåligt
  • Bli jättebra på någonting kul 
  • Uppfinna någonting som gör att jag hinner göra allt på listan
Nu är det bara att vänta och se. Hur tror ni det går?
image515



Kommentarer
Postat av: Amina

Svar: jo jag hoppas att det blir lyckat:D
ser ut om en jättebra lista!

Postat av: Figge

Det är bra med drömmar det måste man ha. Bara man inte blir stressad av dem. Helt klart kommer jobb biten att lösa sig du har talang ;). Kämpa på.

2008-02-09 @ 19:21:36

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback