Ska jag åka? köttelfeber?

Då sitter jag här och tycker synd om mig själv. Regnet öser ner, jag måste iväg till stallet fast jag inte orkar, jag har varit iväg på ärenden hela dagen, för att fixa allt till Vasan, som jag inte kommer åka. Nej, nu ser det inte alls ljust ut. Jag är starkt rekommenderad att inte delta i Vasaloppet, jag har förmodligen, hör och häpna, köttelfeber! Feber har jag ju ingen, men köttelfeber är den diagnos som verkar stämma bäst. Jag förstår inte att jag kan ha sådan himla otur! Det går verkligen åt helvete med allting just nu, inget flyt alls, och det känns bara så himla tråkigt.

Jag vet att jag är konstig, man jag förväntar mig fortfarande att halsen helt plötsligt ska bli bra. Jag tänker att jag ska åka imorgon. Vi får se hur jag gör. Om det är lite bättre imorgon bitti, så åker jag nog. Jag kan ju alltid hoppa över det, när det väl är dags.

Mamma försökte pigga upp mig med lite klädinköp. Det hjälpte inte. Jag vill ju verkligen åka!
image547

Kommentarer
Postat av: Figge

Krya på dig. Lider med dig. Även om du inte åker är du Sveriges tuffast 17 åring.

2008-02-22 @ 20:03:26

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback