Tankarna avspeglas i drömmarnas värld

Inatt har jag drömt så mycket konstigt. Mardrömmar var det, men såhär efteråt känns det konstigt att jag var så himla freaked out.

Dröm nummer 1
Unique skulle få föl
. Jag satt utanför boxen och såg att hon började röra sig oroligt. Jag satte mig på en stol, eftersom jag visste att väntan skulle bli lång. Det blev den inte. Helt plötsligt kom det ut ett föl, bara sådär. Jag gick iväg en stund, och när jag kom tillbaka var fölet borta och det stod två till hästar inne hos Unique. Jag blev jättearg på Ewa som hade släppt in de andra hästarna i Uniques box och för att fölet hade rymt. Jag tog ut hästarna ur Uniques box, men letade aldrig efter fölet, eftersom jag insåg att jag hade drömt det hela att Unique var dräktig, haha.

Dröm nummer 2
Jag missade Vasaloppet. Jag glömde bort det helt enkelt. Jag hade tagit fel på helgen, jag trodde det skulle vara helgen efter. Ändå inser jag när jag ligger i sängen, klockan 8 på morgonen, att det visst var idag bussen skulle gå till Vasaloppet. Bussen hade gått klockan halv sex, men jag gjorde ändå ett försök att åka dit bussen hade stått, ifall den skulle vara kvar. Sedan vaknade jag (i drömmen) och insäg att jag hade drömt. Verkligheten var att klockan var nio, men jag hade fortfarande missat bussen. Sen började jag försöka åka ikapp bussen och massor, haha.

Ja, drömmar är så konstiga ibland. Men det märks ju i alla fall var jag tänker på inners inne, Unique och Vasaloppet tar nog upp mina tankar mer än jag inser.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback