Tidningar

Tänk egentligen så himla många olika tidningar det finns! Jag menar intressetidningar liksom. På PressStop och Presssbyrån väller hyllorna över av olika tidningar. Det slog mig för ett tag sedan att det var sjukt länge sedan jag köpte en "modetidning" typ Elle eller VR. Det var seriöst över ett halvår sedan, säkert någon gång innan sommaren. Så vad köper jag för tidningar då? För jag köper trots allt tidningar ganska ofta, ett par i månaden blir det i alla fall, och prenumerant är jag också. Runner's och Elle Mat & Vin är de jag prenumererar på. Sedan köper jag nästan alla lösnummer av Digital Photagraphy, Advanced Photoshop, Photoshop Creative, Cap Design, DigitalFoto och Kodens. Fasiken vad mycket pengar jag lägger ner på tidnignar. De flesta av tidningarna ligger ju på över 100 kr. Det är ingen billig hobby.

128810-557

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag =)

Postat av: eric

Elle mat och vin? haha är det för dans-vin eller mer sofistikerat? du borde ju titta på Jamie oliver!

2008-02-25 @ 15:16:38
Postat av: Micke

Hej Linnea vilken fin blogg du har. Den har verkligen utvecklats. Lycka till

2008-02-25 @ 17:59:47
Postat av: Linnea

Eric: Haha, det är nog mest förtyp bilder, prylar och repotage jag läser den. Jag kan egentligen nästan aldrig ta någonting av recepten, haha, men den är fint gjord ;)
Micke: Tack :)

2008-02-25 @ 19:52:37
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback