Träning?

Träningen idag gick verkligen inte bra. Jag har ju kännt att jag har haft ondare än vanligt i knät, så idag tänkte jag ta det lite lugnare och trampa på cykeln istället för crosstrainern. Inte blev det bättre för det. Det gjorde ont hela tiden och efter en kvart så gav jag faktiskt upp, jag insåg att det inte är värt att slita ut mig ännu mer nu precis innan Vasaloppet. Styrka körde jag i alla fall. Men jag tycker inte att man har tränat om man inte har kört mycket kondition. Jag vet inte om jag kanske är konstig som tänker så, men för mig känns det såhär, jag har inte tränat om jag inte har kört hård kondition i minst en timma, med en medelpuls på absolut inte lägre än 185. Uppfyller jag inte dessa krav så räknas det inte till träning, inte för min del i alla fall. Så jag har väl inte tränat idag då, om man ska se der så. Jag har bara, motionerat?

Nu ska jag dricka ut sista slatten te och sedan ska jag gå och lägga mig, har varit trött i sådär två timmar, men inte orkat dra mig till sängen.

image439

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback