Tuff kväll

Bussresan till stan fick bli våran, mycket glamorösa, förfest. Hos Danne fortsatte festandet, lite vin satt fint efter en stressig dag. Tyvärr slutade det inte på lite vin, utan blev istället lite för mycket. Jag däckade nog redan innan 11 och missade när festen drog igång, men jag antar att jag inte hade kommit ihåg något, även om jag hade lyckats hålla mig på fötter. Oj, så länge jag sov! Vi gick inte upp förens halv tolv tror jag, jag var visseligen vaken ett par gånger under morgonen, men orkade knappt röra på mig. FY FAN, vilken jävla bakfylla! Det här är det västa jag varit med om på länge. Tack och lov, så hade Danne värktabletter som var som en gåva från ovan. Det hjälpte en bit på vägen. Fy, så otroligt seg jag är nu! Jag måste plugga, hur jag nu ska lyckas med det.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback