Tuggummiproblem

Seriöst, jag mår så himla illa! Den här dagen har varit en rikitg plåga. Nu ska jag ge mig ut till stallet också,  måste tömköra, jag vet inte riktigt hur det kommer gå.

Förut, när jag skulle sätta upp mitt äckliga hår, för att tvätta av allt kladdigt gamalt smink, upptäckte jag att jag hade tuggummi i håret!!! Va fan! Jag vet inte hur det har kommit dit, jag har inte haft tuggummi själv i alla fall. Är det någon som har spottat det på mig eller? Eller hur går det egentlgien till när ett tuggummi helt plötsligt åker från någon annans mun till mitt hår? Det var inte lätt att få bort kan jag lova, det slutade med att jag fick klippa av en ganska stor hårtuss. Allt är fortfarande inte ute, men jag orkar faktiskt inte bry mig, inte nu i alla fall. Även att det hela var en ganska tragisk händelse, så måste jag säga att situationen ändå var lite komisk. Någon gång måste man väl få känna på panikkänslan av att ha tuggummi utsmetat i håret. Vad är egentlgien bästa sättet att får bort tuggummi ur hår? Det finns ju en rad med gamla "mormorstips", som man har fått höra, typ is och jordnörsmör (hur det nu skulle fungera). Själv välde jag ju saxen, det kanske hade varit bättre att göra en macka av håret, lite jordnörtssmör och så?
image500

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback