Vill ni vara med?

Då var det fredag igen. Oj, så veckorna flyger förbi, det hinner knappt sätta igång innan det är helg igen. Det har varit underbart väder idag, för en gångs skull. Jag passade på att utnyttja detta genom att ta en långpromenad med Unique. Eller okej, inte en långpromenad riktigt, men längre än vanligt, brukar gå 25-30 min och nu gick jag 65 så dubbelt så långt i alla fall. Mysigt var det. Snäll och trevlig var hon också. Hon har ju tyvärr bråkat med mig de senaste två gångerna, stegrat och vänt om, så jag har fått brkåka med henne och backa så långt som ½ km i sträck. Spöregn har det varit bägge gångerna. Nice. Hon kanske trivdes ute i det sköna vädret idag. Promenaden kändes dessvärre av i mitt knä, inte hela tiden, med tidvis. Det är ju kul att jag promenera, menar jag..

Jag är extremt trött och seg nu, och behöver egentligen sova. Men jag har haft en sådan där inspirationsdag idag, förmodligen eftersom jag var ute i skogen, det är där inspirationen brukar slå mig. Anyway, jag fick en massa bilder i huvudet för serien, lite karraktärer och sådär. Jag vet att jag inte har så mycket tid över för ritande i helgen, så jag tänkte att jag skulle försöka kladda ner lite idag i alla fall. Så fick jag en annan idé. Jag tänkte, eftersom jag själv ska vara med i serien, varför kan inte lite andra vänner och bekanta haka på? Att göra en serie med sådana jag känner liksom, så who want in? tell me, så fixar jag ;)

image574

Kommentarer
Postat av: Danne

ag ska väl självklart vara med ;) ? :P

2008-03-01 @ 00:17:13
Postat av: elli

ocf är jag med ;)

2008-03-01 @ 11:15:55
Postat av: mary

hihi jag är gäärna med :D puss

2008-03-01 @ 12:59:43
Postat av: eric

ta med mig :D:D:D:D

2008-03-01 @ 13:02:52
Postat av: Isabelle

Du msåte ju bara ha med mig och Lise :D

2008-03-03 @ 20:15:37

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback