ANKY

Idag var jag verkligen mycket snabbare än jag trodde, i stallet! Jag förväntade mig att jag skulle komma hem vid 11 tiden. Slutade skolan vid ett, eller egentligen 11 eftersom det efter det var lunch och sedan engelska där jag gjorde ingenting. Anyway, efter skolan stannade jag kvar och skulle prata lite om schemat. Jag går till HALV FYRA på måndagar!!! Den dagen trodde jag aldrig jag skulle se. Annars är det rätt soft, 10-14.15 och en dag till 13. Det tog ett bra tag, och ett antal koppar kaffe, innan jag orkade ge mig iväg från skolan och traska ner till gymmet. Körde cross såklart, eftersom det är typ det enda jag kan göra. Lite triceps blev det också, men jag ville hinna med bussen, så inget vidare seriöst. 75 min på crossen var prioriteten.

Provade nya sadeln idag, den var verkligen underbar! Jag tyckte jättemycket om min förra sadel, men den här var ännu bättre! Förmodligare är den billigare än min förra också eftersom den inte går att ändra bommen på, trist, men jag hoppas inte att jag behöver byta igen, för bättre sadel kommer jag nog inte hitta.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback