Årets första skidtur

Då har jag stått på skidorna för första gången på säsongen. Det var ju inte så mycket snö som jag hade hoppats på, men det fick gå i alla fall, trots att jag bitvis åkte på asfalt. Det var allt ganska många som var ute och åkte, trots att förhållandena inte var så bra. Med några plusgrader i luften blev snön blöt och trög, perfekt för snöbollskrig, men kanske inte för längdskidor.

På min lista har jag inte kommit långt, längdskidor åkte jag ju, så det var ju ett kryss och ridit har jag gjort, kryss nummer två. Jag har läst 30 sidor i engelskaboken, men det är ju ändå typ hälften av boken kvar, så jag kan ju inte direkt säga att jag har läst ut den. Det var ju ganska mycket kvar på listan.. plus att jag kom på att jag måste ringa Leif Segorp också. Ja, men det är väl bara att ge sig på listan imorgon igen. Jag ska i alla fall ringa Uffe imorgon bitti, så resten av listan kanske bara rullar på, vem vet.
image413

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback