Att det ska krångla så

Nu är jag verkligen så himla trött! Otroligt att jag för en gångs skull kanske kommer i säng tidigt. Jag har ju förstås inte gått och lagt mig ännu, så mycket kan ju hända på vägen. Vem vet, jag kanske drunknar i handfatet, eller kanske jag bokstavligen fastnar med fingrarna på tangentbordet. Även denna kväll har spenderats i Photoshop, har försökt komma vidare med framsidan. Det körde ihop sig för mig nyss. Jag hade varit jättenoggrann och "traced" var enda litet hårstrå och så när jag ska trycka "make selection" så blir det bara fel! Av någon anledning hoppar den över en bit och kör över ansiktet. Det är lite svårt att förklara, när man inte ser det, men det är så störande. Jag har provat med allt, men det verkar inte gå att lösa. Det enda jag kan göra nu är att stänga av allt och ta nya krafter imorgon, och börja om från början. Jobbigt!


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback