Bad day

Jag vill bara att den här dagen ska ta slut. Det har inte varit en bra dag idag, bara jobbig.


Positiva saker idag:

  • USA resan
  • Det gick jättebra att rida idag
  • Det var fint väder i någon timma sådär
     

Negativa saker idag:

  • Vickan har skrivit 16 sidor på projektarbetet och är inte klar, jag har skrivit 3
  • Jag är irriterad på Vickan som inte förstår att hon inte kan skriva 16 sidor om unghästar, när våran bok handlar om avel!
  • Jag har inte hunnit åka till IKEA
  • Jag var jättenära på att trilla mitt på järnvägsspåret när jag åkte rullsidor
  • Jag inser att jag inte kommer ha några pengar när jag åker till USA, det är ju så mycket jag måste köpa innan "/
  • Jag gav vika för kaffesuget och drack lite för mycket, idag igen
  • Jag har inte börjat på biologin ännu
  • Pappa har hållt på och kopierat saker från min dator i flera timmar idag, vilket har gjort att jag hamnat ännu mer efter i mitt planerade plugg
  • Det har som vanligt inte blivit någon matte
  • Jag får panik av tanken på att Vasaloppet är om en månad och jag har åkt skidor EN GÅNG, och då var det en "mjukstart"
  • Jag är sjukt stressad, men jag vet inte exakt varför
  • Jag har inte ringt Leif Segorp, som jag skulle gjort idag
  • Jag kom på att jag inte kan gå till frissören imorgon, hinner inte, jag vet inte om det går att avboka samma dag, jag kanske måste betala i alla fall
  • Vi åkte fast för fortkörning, det var ju iofs min mamma som körde, men ändå
  • Jag har inte hunnit iväg till gymmet fast jag verkligen ville
  • Det verkar vara kvarka på gång i stallet
  • Jag hittar inte mina träningsvantar
  • Mitt favorithalsband är borta
  • Batteriet på datorn funkar inte, så jag kan inte ta med den någonstans förens jag har skaffat nytt

Som ni ser så överväger den negativa listan. Nu ska jag inte vara pessimistisk, det är bara att gå och lägga och och hoppas att allt på något magiskt sätt har löst sig tills imorgon.



Kommentarer
Postat av: Figge

Låter som en tuff dag. Vasaloppet finns kvar även nästa år. Fundera på om det är värt att pressa sig själv nu. Skador etc. Bara du kan avgöra. Men du är ung o får många fler chanser. Var snäll mot dig själv. Figge.

2008-01-21 @ 10:27:06

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback